2010-11-26

Mer bebiskläder


Här är lite mer kläder till kommande bebisen. Det är så kul att sy så smått och så går det inte så mycket tyg heller. Får passa på att bli av med alla små stuvar som jag har liggandes ;)

Överst är ett litet set som ska få följa med till BB. Bodyn är sydd i det första kanintyget som trycktes av Jny och jag tröttnade väl lite på det då men nu när jag grävde fram det efter några år så kändes det nytt igen. Byxorna är sydda i tunn brun manchester.

Sen blev jag så inspirerad av Kokalals fina byxor så jag beställde en liten bit kamelvelour från Stoff&stil och sydde ett par små hängselbyxor. Blev dock lite besviken på tyget för den vita botten lyser igenom.

1 kommentar:

lilla hjärtat sa...

Stort grattis, å va härligt med en liten igen ; ) Så fina kläder du sytt. Stolen blev ju helt underbar, hade själv en sån när jag var liten. Mysig 1 advent