2009-04-24

Traktormössa

Har tömt ut hela syrummet och packat ner nästan alla mina tyger, så symaskinerna står i tvrummet så länge tills jag måste packa ner dem med. Så då kan jag sitta och sy och lyssna på tv:n samtidigt. Därför har det faktiskt blivit liite sytt nu på kvällarna.

Här är en till traktormössa till lilla A. Var och köpte en ny vårjacka i veckan och då måste han ju ha en mössa som matchar. Färgkombinationerna blev så härliga.
Mötte en mamma med ett liten barn i dörren till pressbyrån igår som tyckte mössan var så snygg och undrade vilket märke det är. Gissa vad glad man blir!!

2 kommentarer:

Helena sa...

Jättesnygg mössa! Det är kul när man får frågan från folk om vart man köpt kläderna som man själv har sytt!

Anonym sa...

Hejsan! nu var de säket 1 år sem jag var in på din sida,du sydde den fina baskern till min dotter som hon fick i present av en gemensam vän till dig och mig! i år sitter baskern perfekt :) de jajg tänkte fråga de var om du fortfarande sydde upp och sålde?

Matilda i Dalarna