2008-05-26

Retro börsar

Tosing ska säljas i butik.
Jag är jätteglad och har mer än fullt upp nu, så tro inte jag är lat och inte har sytt något för att jag inte har uppdaterat bloggen. I fredags var jag och tittade på overlock och ville fundera till lördag innan jag bestämde mig. Nu har butiken stängt på lördagar men de skulle ha öppet för min skull. Snacka om service. Så i lördags var jag och köpte en huskylock 905. Är jättenöjd med den än så länge och vi kommer tillbringa mååånga timmar ihop framöver.
Just nu väntar jag på att det ska dimpa ner tyger och namnband i postlådan och i väntan på det så sydde jag två plånböcker eller börsar. Den röda är till mig själv och den gröna ska lillsyrran få. Dessa fick bli utan namnband då de är slut och de gick superfort att sy på nya overlocken.

3 kommentarer:

Anne, anness design sa...

Vilka ursöta!

Cecilia Svensson sa...

Vi väntar otåligt på dina alster så vi kan visa upp dom i butiken.

Du är så duktig!!!!

Jes sa...

Jättefina!!!